Kompletní koordinace svateb s doporučením dodavatelů

Kompletní koordinace svatebního dne začíná schůzkou, kde mi řeknete vaše představy svatebního dne. Styl svatby, o který byste měli zájem. Prostředí, ve kterém by se měl celý den odehrávat, místo, které vás zaujalo. Předpokládaný počet hostů. Přibližný celkový rozpočet. Následně vám budu doporučovat vhodná svatební místa pro vás. Vybrané místo společně navštívíme, setkáme se s provozním, majitelem. Společně budeme hledat další vhodné dodavatelé (DJ, fotografa, vizážistku…). Ráda Vám i doporučím svatební salon. Jakmile budeme mít zajištěny všechny dodavatelé, vytvoříme harmonogram svatebního dne. Každá svatba, aby měla řád, nebyla chaotická, musí mít zasedací pořádek. Společně ho vytvoříme. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem svatebního menu, ráda vám poradím.

Ve svatební den
a) Přivítání hostů + připevnění vývazků
b) Kontrola místa (pokud se nevěsta připravuje v místě konání svatby). Pokud ne, vše je o domluvě.
c) Komunikace s dodavateli (vizážista, DJ, fotograf atd.)
d) Seřazení hostů (čekání na příchod nevěsty a ženicha). Koordinace ženicha, nevěsty.
e) Organizace při vstupu do restaurace (dodržení zvyků, např. rozbití talíře, lámaní chleba)
f) Kontrola hladkého průběhu podávání svatebního menu (řešení různých situací např. vegetariánské menu, bezlepkové pečivo atd.)
g) Organizace krájení dortu, společenských her. Komunikace s personálem restauračního zařízení.


Koordinace svatebního dne

Koordinace svatebního dne obsahuje schůzku, kde se seznámíme. Můžete si připravit otázky, ráda s vámi vše proberu a poradím vám. Určitě bude důležitá schůzka den před konáním svatby. Osobně navštívím místo, kde se bude svatba odehrávat. Vždy potřebuji vše zmapovat.


Koordinace svatebního dne s překvapením

Nejenom svatebčané mohou být překvapeni místem konání, výzdobou, dortem, rautem. Ráda i tuto možnost nabídnu nevěstě. Tato služba je plně v mé kompetenci a je založená na absolutní důvěře. Je to i trochu risk, ale spousta lidí má ráda překvapení.


Doplňkové služby

Tyto služby si můžete domluvit nezávisle na koordinování svatby, vhodné pro nevěsty, které si dělají svatbu svépomocí.
1.) Pomoc s výzdobou, sestavením+ aranžování svatební tabule
2.) Vytvoření svatebního menu + rautu
3.) Doporučení vhodného množství alkoholu, nealkoholických nápojů
4.) Vytvoření harmonogramu+ zasedacího pořádku


Cena
Cena vždy závisí na více faktorech a využití jedné ze služeb. Pokud máte malou svatbu, je cena samozřejmě nižší než u svatby velké. Velká svatba je od 70 hostů a většinou koordinuji s kolegyní. Cenová nabídka záleží i na místě. Pokud je svatba v Praze, tak si neúčtuji cestovné. Jestliže se svatba koná mimo Prahu, tak záleží vždy na domluvě.

Koordinace svatebního dne  >  od 8.000,-Kč
Kompletní koordinace svatby s doporučením dodavatelů   >  od 15.000,-Kč